Iván o vizitează pe Macarena cu o propunere. Ana și-a urmărit fiul și se află față-n față cu Macarena pentru prima oară de la apariția casetei. După întâlnire, Ana ia o decizie drastică în ceea ce privește mariajul ei, simțindu-se copleșită de situație.