De-a v-ați „ascunzătoarea"
Concurenții se grăbesc să caute diverse obiecte ascunse. Matt vrea să pună mâna pe arc înaintea lui Jeff. O migrație solicitantă le testează la greu abilitățile de supraviețuire.