Antoine, Sarya și voluntarii se fac ca acasă într-un sătuc kurd și așteaptă apariția batalionului lui Shamaran. Noaptea, începe ofensiva. Satul este cruțat, dar luptătoarele kurde sunt înfrânte de jihadiști pe front.