Născut sub un semn nefast
După ce primește un apel disperat de la Sam, care dispăruse de mai mult de o săptămână, Dean se grăbește să sară în ajutorul fratelui său. Când îl găsește, Sam este plin de sânge, însă nu își amintește nimic.