Pescărușul nostru
După ce vechiul prieten al lui Blackbeard vine în vizită pe Răzbunarea, Stede începe să se simtă ca a treia roată. Oluwande le dă camera sa lui Frenchie și Wee Jack, care se bucură de oportunitatea de a-și proiecta noul spațiu.