Nu are cum să fie o eczemă!
Charlotte are pe picioare pete purpurii, dureroase, care au fost diagnosticate ca o eczemă. Convinsă că e un diagnostic greșit, ea vrea să afle niște răspunsuri de la Dr. Emma.