Acțiune de ieșire
Aflându-se în fața unui moment definitoriu în carieră, Richard face o descoperire șocantă, care trimite întreaga echipă de la Pied Piper într-o cursă nebună ca să pună la cale cea mai mare momeală pe care a văzut-o Silicon Valley vreodată.