Inteligență emoțională artificială
Richard se hotărăște să o ajute pe Laurie când aceasta are o problemă, însă lipsa lui de disciplină emoțională amenință să aibă repercursiuni în Piep Piper. Gavin încearcă să facă o înțelegere cu un partener încăpățânat cât se află în străinătate.