Doi în cutie
Noile birouri de la Pied Piper i-au impresionat pe Dinesh și Gilofyle, dar îl îngrijoarează pe Richard; Jared și Erlich se confruntă cu probleme legate de casă; Gavin sugerează o mișcare controversată.