Cina cea de taină, partea I: aperitiv
Carrie se pregătește pentru o cină formală ca „adio” pentru apartamentul ei – și amintirile bune și rele asociate cu el. Miranda încearcă să-și îndrepte greșelile față de foștii parteneri.