Membrii echipei trec printr-o criză a unei boli infecțioase. Drama familiei lui Didi îi afectează munca prin intermediul cumnatei ei, Yvette. Dr. James contactează o companie farmaceutică și este afectată de un pacient cu un trecut complicat.