Îndrăgostit ca un nebun
Melissa, elevă de liceu, părea să aibă un viitor strălucit când l-a cunoscut pe Robert Burton. Dar când a încercat să-şi vadă de drumul ei ambiţios, gelozia lui a devenit cumplită.