Jack în spațiu: Când Jack distruge din greșeală șansa unui grup de oameni de știință de a scăpa de Aku, el și oamenii de știință își unesc forțele pentru a încerca să rezolve problema, sperând să-l întoarcă și pe Jack acasă.