Încoronat rege în 1975, Juan Carlos I conduce Spania spre democrație, în urma domniei lui Francisco Franco, dar în anii care au urmat, atât guvernul, cât și prietenii lui puternici, trebuie să lucreze din greu ca să-i ascundă scandalurile.