Farsalia
Naufragiați în marea Adriatică, Vorenus și Pullo încearcă să supraviețuiască. În Grecia, Pompei decide să atace forțele epuizate ale lui Cezar. Lipsa de opțiuni a armatei sale se transformă în cel mai mare avantaj.