Cum vrea mama sau deloc
Jesyca vrea să-şi sublinieze silueta. Duvae vrea o rochie sofisticată. Sara a fost luată prin surprindere cu o cerere în căsătorie la Kleinfeld's şi s-a întors acum pentru o probă.