A fost odată ca niciodată o rochie
Kate îşi caută rochia multvisată, dar oare va găsi una care să corespundă şi gustului, şi bugetului ei ? Adrianna ştie cum vrea să arate rochia ei, dar va reuşi să o găsească ?