N-am vrut să-l fac pe Randy să plângă
Cat, noua consultantă, caută rochia perfectă pentru cântăreața și compozitoarea Mary Lambert. Rachel, o mireasă cheală, are niște comentarii care aduc lacrimi în ochii lui Randy.