Dă-i omului ce-și dorește
Amanda se întoarce la Kleinfeld ca să-și caute o a doua rochie, fiindcă logodnicului ei nu i-a plăcut deloc prima. Kindra și Jamel uită un element-cheie legat de nunta lor.