Ginger, Rebekah şi Chic
Vești despre trei mirese care au spus da: Ginger Zee ("Good Morning America"), Rebekah, supraviețuitoarea bombardamentelor de la Maratonul din Boston, și vedeta rock'n'roll, Chic.