O rochie diferită de toate celelate
Sutton Foster vine cu tatăl ei ca să-și caute rochia. Lauren, model de rochii de mireasă, se teme că a îmbrăcat prea multe asemenea rochii ca să i se mai pară vreuna deosebită.