Mai mult, mai mult, mai mult!
Rasha vrea o rochie de bal impunătoare, care să-i uimească pe cei 700 de invitați de la nunta ei. Tatăl Melissei are o surpriză specială pentru ea, care își dorește ceva sclipitor.