Cu gândul la Prinţesa Diana
De la "sfioasa Di" până la "regina stilului şic", Prinţesa Diana va rămâne pentru totdeauna un simbol. Uwa vrea o rochie inspirată de Diana. Chantelle vrea un look mai contemporan.