Dragoste la prima rochie
Rebecca vrea o rochie "glam", dar se îndrăgosteşte de prima rochie văzută: o ţinută ca de prinţesă, aleasă de mama ei. Rhia caută o rochie cu decolteu adânc, dar mama ei se opune!