Batmobile-ul își pierde roata. Petrece o seară cu Jack Sparrow. Creatorii își imaginează ce se întâmplă când Chris Hanson nu poate prinde un predator. Gyro-Robo aduce un plus de profunzime la Dungeons&Dragons.