Twinkie The Kid distribuie justiție și plumb! Board game-uri populare precum Chutes and Ladders și Hungry Hungry Hippos devin lungmetraje pline de acțiune. E timpul să-l cunoaștem pe dentistul lui Skeletor, Mo-Larr!