Cele trei din Springfield
Pe 6 iunie 1992, Suzie Streeter și Stacy McCall ies în oraș, sărbătorind absolvirea liceului. În dimineața următoare, adolescentele sunt date dispărute, împreună cu mama lui Suzie.