Agame ca în Vestul Sălbatic
O familie decisă să-și ia prima reptilă își dorește un spațiu ca un bar din Vestul Sălbatic. Greg și Lucas discută, Tyrone, Jason, Chris și Lucas creează cele mai caraghioase meme.