25 de ani şi numărătoarea continuă
Mauro şi Madeline sărbătoresc 25 de ani de căsnicie. Buddy şi Mauro refac tortul lui Buddy Sr de acum 25 de ani. Fiul lui Mauro e cavaler de onoare.