O fereastră de oportunitate deschisă
În timp ce Serviciul Secret încolțește în sfârșit operațiunea de imprimare a bancnotelor false, Ah Sahm trebuie să aleagă între frații săi din Hop Wei și un viitor alături de Yan Mi.