Nu așa facem afaceri
Cum noua lor afacere merge bine, Young Jun îi spune lui Ah Sahm grijile sale despre noii oameni pe care i-a adus Tatăl Jun din China. Mai târziu, partenerii sunt impresionați de Hong, un recrut entuziasmat care are un secret.