Theresa îi face o surpriză Victoriei
Victoria merge la nişte întâlniri rapide, unde Theresa apare pe neaşteptate. Unii dintre cei de acolo comunică, prin ea, cu spiritele, inclusiv o femeie care vorbeşte cu tatăl ei.