Bilen til Herr Rev
Domnul Vulpoi îl duce pe Freddy acasă la Peppa, ca să se plimbe cu bicicleta cu ceilalţi copii. Toţi încearcă să ghicească ce lucruri are Domnul Vulpoi în maşină.