Ca într-un avion particular de lux
Lil Jon și Anitra ajută un cuplu să-și creeze cinematograful visat, pe nivelul cel mai de jos al casei lor. Jon vrea să amenajeze spațiul ca o cabină a unui avion de lux privat!