Acest serial documentar HBO prezintă interviurile intime și pline de dezvăluiri ale lui Ronan Farrow cu jurnaliști, detectivi particulari și alte surse, interviuri realizate pentru podcastul lui și pentru cartea „Catch and Kill”.