Ceața roșie
„Primal” prezintă un om al peșterii la începutul evoluției. Un dinozaur aflat pe punctul dispariției. Legați prin tragedie, această prietenie neașteptată devine singura speranță pentru supraviețuire, într-o lume violentă, primordială.