Teroare sub luna sângerie
„Primal” prezintă un om al peșterii la începutul evoluției. Un dinozaur aflat pe punctul dispariției. Legați prin tragedie, această prietenie neașteptată devine singura speranță pentru supraviețuire, într-o lume violentă, primordială.