Cel cu puiul de găină. Și cu rața.
Atunci când Pete cumpără un restaurant, Monica trebuie să decidă dacă vrea să accepte sau nu oferta lui de a lucra acolo. Ross o ajută pe o Rachel imobilizată și renunță la un interviu televizat. Joey și Chandler adoptă o rață și un pui.