Cel cu noua iubită a lui Ross
Rachel îl așteaptă răbdătoare pe Ross la aeroport, fără să știe că acesta se întoarce din China cu noua lui iubită, Julie. Phoebe o tunde pe Monica și rezultatul e îngrozitor.