Cel în care maimuța evadează
Gașca îl caută pe Marcel, care a fugit din apartament atunci când Rachel avea grijă de el. Chiar atunci când se pare că Ross și Rachel vor petrece în sfârșit o seară romantică împreună, fostul ei logodnic dă buzna peste ei.