Tratamentul
Starea de sănătate a Lilei se înrăutățește; slujba ei la uzina Soccavo o epuizează. Elena îi roagă pe socrii ei să dea o mână de ajutor și ei o încurajează să scrie un articol pentru un ziar, ceea ce duce la tensiuni în cadrul sindicatelor.