Cel mai josnic bețivan din Sud
Warren Horinek, fost ofițer de poliție, era un bețivan ticălos. Când soția lui, Bonnie, a fost împușcată mortal, el a fost condamnat pentru crimă. Dar nu cumva era nevinovat?