Tragedie în suburbii
În 2008, Ryan Widmer a fost condamnat pentru uciderea proaspetei lui soții, Sarah, deși el jură că nu e vinovat. Chris și Fatima studiază dovezile, ca să-i demonstreze nevinovăția.