Confruntat cu probleme tot mai mari pe stradă, Franklin își schimbă modelul de afaceri. Andre investighează o crimă legată de familia lui Franklin. Teddy îl folosește pe Gustavo pentru a ajuta la negocierea unei noi înțelegeri în Mexic.