Guma
Aflați pe fugă, Jonathan și Ray încearcă să găsească persoana care i-a înscenat o crimă lui Jonathan. Între timp, George le acoperă urmele, în ciuda paranoiei lui amplificate din ce în ce mai mult de canabis.