Greșeala
Leah îl angajează pe Jonathan să-i găsească câinele, Little Ray. Ray i se alătură lui Jonathan în căutarea câinelui, cu niște ajutor de la o femeie locală. Un George pus pe reflecție merge la spital pentru operație.