Cum să te împrietenești cu o fiară
După ce au salvat 30 de câini-lupi metiși, Tia, Tania și gemenii se întorc în Texas. În plus, Toney și Earl își unesc eforturile ca să le ducă de mâncare persoanelor vârstnice.