Călătoria lui Lemmer, Lourens și Flea se lovește de turbulențe neprevăzute. Inkunzi nu reușește să intercepteze pachetul lui Osman. Milla se dovedește a fi un atu valoros al agenției, în ciuda distragerilor domestice.