Să faci bani
Patru prietene sunt în puncte diferite ale vieții lor: Hajra a fost eliberată de la școala de corecție, Fanta va absolvi, Rasaq vrea mai multă independență, iar Jazz încearcă să-și înceapă cariera de dansatoare.