Pedepse crude și neobișnuite
Când Cudney amenință să spună adevărul despre „victoriile” lui Cyril, Ryan îi cere ajutorul lui Kosygin. El plănuiește apoi ca Stanislofsky și Kosygin să fie eliminați. Busmalis primește un vizitator.